Navedena edukativna igra nalazi se na adresi www.vojko-obersnel.com/hr/proracunajme a moguće joj je, osim sa stranice riječkog gradonačelnika, pristupiti i sa stranice www.rijeka.hr i sa stranice www.mojarijeka.hr.
Igra odgovara na pitanja: što je uopće proračun, po kojim zakonima i pravilnicima se proračun donosi, što su prihodi i rashodi proračuna, na koje prihode proračuna Grad može izravno utjecati i na koji način?
Ova edukativna igra nudi pojednostavljen prikaz stavki riječkog proračuna za 2011. godinu, odnosno popis i opis različitih područja i djelatnosti koje se financiraju iz gradskog proračuna.
Također, prema najčešćim upitima i interesu građana, naveden je popis projekata koji se u ovogodišnjem proračunu ne nalaze ili se nalaze tek djelomično s manjim iznosima. Igrači odabiru gradske projekte koje žele što prije realizirati. Za realizaciju projekata potrebno je preraspodijeliti novac iz postojećeg proračuna na način da se smanjuju rashodi po pojedinim stavkama, odnosno povećavaju prihode proračuna (prirez i komunalna naknada).
Prilikom povećanja prihoda ili smanjenja rashoda igrač dobiva obavijesti (alarme) o projektima i programima koje paralelno ukida svojom preraspodjelom. U poziciji je birati, tj. odlučivati o prioritetima.
Na kraju igre, kada preraspodjeli novac i osigura dovoljno sredstava za realizaciju izabranog projekta, igrač dobiva izvještaj o vlastitom proračunu. Svoj proračun može usporediti s postojećim riječkim proračunom, može još jednom vidjeti kojih programa i projekata iz postojećeg proračuna se odrekao kako bi realizirao svoj izabrani projekt (ili više njih), može usporediti projekte koje je birao s najčešće biranim projektima drugih igrača te može poslati poruku gradonačelniku o igri, o projektima, o proračunu, kao i podiijeliti igru s prijateljima na Facebooku i Twitteru.
Statistiku igre (najčešće birane projekte, najčešće uštede i sl.) odnosno sliku prioriteta koje će građani igranjem ove igre kreirati, gradonačelnik će uzeti u obzir prilikom donošenja proračuna za 2012. godinu.
Također, iznosi po pojedinim stavkama u samoj igri modificirat će se i nakon rebalansa proračuna.
Programiranje i dizajn igre Proračun(ajme) potpisuje agencija Manufaktura d.o.o.
Podijeli na društvenim mrežama