Uz sjajan filmski sadržaj, cilj je Međunarodnog studentskog filmskog festivala – STIFF edukacija studentica i studenata uz praksu na terenu. Već tradicionalno studentice i studenti Akademije primijenjenih umjetnosti u Rijeci, pod mentorstvom izv. prof. art. Aljoše Brajdića i asistentice Korine Hunjak, kreiraju i oblikuju dizajn STIFF-a.
Vizualna rješenja izradili su upravo na ovogodišnju festivalsku temu „Igra“ – Play. No restrictions. Potaknuti da istraže načine ljudskog djelovanja koji nemaju temelj u svrhovitosti, no također i da propituju dvojaku prirodu igre kao slobodne i spontane aktivnosti, mlade kreativce pitali smo Koliko nam je dozvoljeno da se igramo u svakodnevnom životu i čija su pravila igre? Koje su to igre koje igramo kao odrasli ljudi i da li nas one sputavaju ili oslobađaju? Zaobilazimo li pravila igre kad stvaramo filmove, vodimo ljubav, spremamo ručak ili ulazimo u odnose i što naše kreacije govore o nama?
Ovogodišnjoj festivalskoj temi cilj je reafirmirati ozbiljnost igre kao aktivnosti kroz koju učimo o sebi i o svijetu, pritom zadržavajući imperativ užitka i kreacije.
STIFF tim tako je odabrao rješenje koje se najbliže konceptualno približilo ovogodišnjoj ideji igre i koje, na tragu dosadašnje vizualne komunikacije, najjasnije komunicira sa stiffovskom publikom. Službeni vizualni dizajn ovogodišnjeg devetog STIFF-a, koji će se održati od 24. do 27. studenog 2022. u Art-kinu Croatia, potpisuje Ivana Kutni Mihić.
“Studentica je razvila efektno i razigrano vizualno rješenje koje sjajno komunicira ovogodišnju temu igre 9. STIFF-a. Maštovito razrađene varijacije na temu i njihova primjena na promotivne materijale domišljato proizlaze iz same naravi igre “Kolariću paniću” te istovremeno evociraju nostalgiju (monokromne ruke, igra nekih starijih generacija), ali i suvremenost kroz spektar i intenzitet boja korištenih za igrače trake i u tipografiji. Predloženi koncept zrelo progovara o zajedništvu, zaigranosti, vještini, kreativnosti, jednostavnosti i zamršenosti te osim jednostavne poruke igre donosi i spektar dubljih značenja uz uvijek prisutan poziv na igru. Vizual, iako statičan, svojim konceptom i pričom „postaje“ aktivan pozivajući na djelovanje, na stvaranje i raspetljavanje, na „preuzimanje konca u svoje ruke“.
Odabrano rješenje dodatno će se razraditi i primijeniti na materijale uz studentsko mentorstvo prošlogodišnje autorice pobjedničkog rješenja, Gee Rajić, čime dodatno potičemo među-studentsku suradnju kao i prijenos znanja i vještina.
Rad na vizualnim rješenjima primjer je dobre prakse kojom su studentice i studenti direktno uključeni u proces rada. Odabrani se dizajn aplicira na plakate, programske knjižice, platnene torbe, bedževe, mrežne stranice i sve ostale promotivne materijale festivala.
Podijeli na društvenim mrežama