Foto: Mateja Vrčković
Y: Što je Acro? Zašto baš naziv Acro?
Eli: Acro je akademski rokovnik namijenjen svim studentima,
srednjoškolcima i akademskim građanima općenito. Naziv ACRO proizašao je iz
prvih dvaju slova akademskog rokovnika – «akademski» i «rokovnik».
Y: Kako si došla na ideju dizajnirati nešto takvo? Postoji li nešto
konkurentsko na tržištu?
Eli: Osobno nisam pronalazila rokovnik koji bi mi tijekom godina
studija potpuno odgovarao. Budući da sam po profesiji dizajnerica vizualnih
komunikacija odlučila sam spojiti estetiku i funkcionalnost u jedno i
pojednostaviti život studentima koji to žele. Direktne konkurencije u Hrvatskoj
nema.
Y: Koliko je to sve trajalo – put od ideje do krajnjeg cilja? Jesu li ti
ispaštale druge obaveze, prijatelji, dečko?
Eli: Trajalo je pola godine. Nešto više. Od same ideje, preko
istraživanja tržišta, skica, probnih uzoraka, dizajna i na kraju krajeva,
krajnjeg proizvoda, isporuke i distribucije. Ništa nije ispaštalo, obitelj, prijatelji
i dečko su oduvijek najveća podrška, a kad radiš ono što obožavaš – ništa nije
teško.
Y: Što nam Acro sve nudi? U kojim ga se bojama može naći?
Eli: Preko 10 organizacijskih poglavlja, uključujući i prvi put lentu
slobodnog vremenena te poglavlje studentskih poslova. Prva kolekcija izašla je
u 5 serija: Red Pinks, Man In Black, Curious Purple, Vintage Blue i Creative
Orange – za svakoga ponešto.
Y: Gdje se Acro može nabaviti?
Eli: Uz webshop shop.acro.com.hr, tu su i 52 trgovine diljem Hrvatske:
Algoritam, Concept Store Iggy, Kino Europa Shop, Prosvjeta, Naklada Ljevak,
Školska knjiga, Tisak Media,… i to po cijeni od 69,90 kuna.
Y: Kako su Acro prepoznali na tržištu? Dosta je predstavljan po svim
medijima.
Eli: Interes me zaista ugodno iznenadio. Tržište je izvrsno reagiralo
i vesele me svakodnevne ponovne narudžbe, a još više suradnja sa studentima
koje ovim putem pozivam da sudjeluju svojim bilo pozitivnim, bilo negativnim
kritikama u kreiranju još boljeg rokovnika za iduću kolekciju.
Y: Budući planovi?
Eli: U najavi je jedan zgodan proizvod iznenađenja koji izlazi sa
1.listopadom i od tada ga možete pronaći na www.facebook.com/AcademicDiary. Prije
Božića će izaći jedna zgodna serija bookova – no ono što slijedi je limitirana
edicija isto kao i ekskluzivna za one koji su zaista vjerni ovom novom brendu
sredinom 2014. godine.
Y: Što bi poručila budućim, mladim poduzetnicima?
Eli: Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small
minds discuss people.
Najbitnija je dobra ideja, hrabrost, upornost i naravno, kroz sve osmijehom
i pozitivnom energijom! Sanjajte veliko!
Podijeli na društvenim mrežama