Radionicu su osmislili Dino Bruža i Sanda Radiković, a pomoć u
realizaciji imali su od strane studenata volontera Snježane Cunjak, Anite
Vlašić i Natalije Mamula. Osim njih su pripomogli i profesori Fakulteta, koji
su na taj način podržali ovaj studentski projekt.
Prvoga je dana održano
predavanje na temu kreativnosti i inovativnosti u području animacije, zabave i
sporta na primjeru Liburnije Rivijera Hoteli, od strane voditeljice tog
segmenta Danijele Žibert i njene asistentice Mirele Škiljo, dok je drugog dana
bilo predavanje iz područja kvantne ekonomije, od strane Nele Čop, poslovne i
financijske savjetnice.
Osim predavanja studenti
su imali zadatak osnovati agenciju, njenu strategiju, viziju, svrhu i ciljeve.
Potom su pristupili izradi drugog dijela zadatka, osmišljavanju maskote,
logotipa i slogana za Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Svaki
tim je na originalan način osmislio maketu maskote, dok su logotip prikazivali
u prezentaciji, koju su zaključili novim sloganom. Sva su četiri tima izvršila
zadatke u potpunosti, vrlo kvalitetno i ozbiljno.
Trećeg dana su pred
stručnim povjerenstvom, sastavljenim od strane profesora toga Fakulteta,
prof.dr.sc. Ivanke Avelini Holjevac, redovitog profesora u trajnom zvanju,
prof.dr.sc. Zdenka Cerovića, redovitog profesora i prof.dr.sc. Renate Fox,
redovitog profesora, morali prezentirati svoje rezultate, odnosno predstaviti
svoju agenciju i rezultate rada.
Ovom radionicom studenti
su razvili nove ideje te spoznali utjecaj kreativnog menadžmenta u suvremenom
poslovanju i načinu plasiranja kreativnih ideja u konačan proizvod na tržištu.
Voditelji projekta
Kreativni menadžment, Dino Bruža i Sanda Radiković, najavili su kako će iduće
akademske godine priliku imati veći broj studenata, budući da je ovu godinu
zbog programa određeno maksimalno 20 sudionika. Na programu su sudjelovali i
studenti s Ekonomskog fakulteta iz Sarajeva i Rijeke, te Pomorskog fakulteta.
Dino Bruža
Podijeli na društvenim mrežama