Imate li na policama dječje knjige Vesne Parun, Ratka Zvrka, Gustava Krkleca, Zlate Kolarić Kišur, Ele Peroci, Sunčane Škrinjarić, Grigora Viteza, Nade Iveljić, Mate Lovraka, Stanislava Femenića, Vjekoslava Majera, Anđelke Martić, Luke Paljetka? Zavirite u ime njihovog ilustratora… jer možda je to upravo Danica Rusjan čije knjige Gradska knjižnica Rijeka u Dječjoj kući skuplja za izložbu tijekom Tjedna dobre dječje knjige 2023.

Nedavno preminula Danica Rusjan pripadala je generaciji ilustratora koji su obilježili hrvatsku knjigu za djecu i slikovnicu u šezdesetim, sedamdesetim i osamdesetim godinama prošloga stoljeća. Mnoge su generacije upravo na ilustracijama Danice Rusjan ušle u svijet najpoznatijih svjetskih i hrvatskih bajki, kao i dječjih romana koji su danas dječji književni klasici. A kada je nešto legendarno tu je i Tjedan dobre dječje knjige Gradske knjižnice Rijeka.

Zadatak je jednostavan: provjeriti police, podrume, tavane i pogledati je li ilustratorica naslovnice ili slikovnice Danica Rusjan. U slučaju pozitivnog odgovora donesite naslov do Dječjeg odjela Stribor u Dječjoj kući te će on biti dio izložbe tijekom Tjedna dobre dječje knjige u travnju 2023. godine upravo u Dječjoj kući.

Nakon završetka izložbe primjerak naravno vraćamo.

Tjedan dobre dječje knjige 2023.

Tjedan dobre dječje knjige središnja je manifestacija u riječkoj regiji u organizaciji Gradske knjižnice Rijeka posvećena kulturi čitanja od najranije dobi, knjigama za djecu i roditelje, razvoju kreativne pismenosti, vizualnoj kulturi i stvaranju pisanih sadržaja za djecu. Manifestacija se održava od 2012. godine ujedinjujući u nastojanje široku frontu društvenih aktera koji rade na kulturi čitanja djece, a 2023. od 17. 4. do 23. 4. u prostoru kulture za djecu, roditelje, stručnjake i sve kreativne pojedince u art-kvartu “Benčić” te domu dječjeg odjela Gradske knjižnice Rijeka kao središnje riječke knjižnice za djecu. Konceptualno Tjedan dobre dječje knjige naslanja se na tezu da knjige i priča leže u temelju svakog stvaralaštva stoga u program uklapa na kreativne načine elemente gaminga, kazališta, produkt dizajna, STEM-a…