U Mini Art-kinu u 12 sati održana je radionica čiji je cilj bio prikazati mogućnosti i ograničenja indie produkcije kroz analizu kadrova i produkcijskih zahvata s naglaskom na hrabrost u izričaju u obliku studije slučaja potpuno nezavisnog filma „Ples bijelog ljeta”. Osvrt na produkciju ovog filma održali su članovi riječko-sisačkog kolektiva B.A.K.A Productions Goran Nježić, producent, koscenarist i koredatelj i Sara Salamon, snimateljica i montažerka.
Po završetku studije slučaja, kako distribuirati film objasnila je Morana Komljenović s dvodnevnom radionicom Distribuiraj to! na kojoj je uputila polaznike u svijet mogućnosti i metoda distribucije audiovizualnih djela s fokusom na suvremene tendencije.
U 18 sati nastavljen je natjecateljski program u glavnoj dvorani Art-kina, te su u prvom bloku “Trzavice” prikazana 4 naslova, 3 igrana i 1 dokumentarni. Kineska drama “Stara godina”, bajkovita njemačka avantura “Čudovišna priča”, poljski film “Podrhtavanjima” i iskrena dokumentarna crtica “Sretan rođendan, mama!” škole
dokumentarnog filma Restart.
Prikazana su još dva bloka filmova, a nakon posljednjeg “Ono o čemu se ne priča” održan je i razgovorni program koji se bavio temama seksualnosti, nasilja i identiteta. Na razgovoru su sudjelovale i autorice filmova “Kad sam kod kuće” Ivana Todorović i “Slon u sobi” Chanelle Eidenbenz, uz Marinellu Matječić, voditeljicu
PaRitera.
Kako je bilo trećeg dana na STIFF-u pogledajte u prilogu Hane Barić i Ane Šumanović.
Podijeli na društvenim mrežama