Foto: press materijal
Prije više od 20 godina, točnije 1998., održana je prva Homo si teć utrka, danas izrasla u trotjedni festivala sporta i rekreacije. Inicijalno ideja sportskog novinara Novog lista Orlanda
Rivettija, nastala potpuno spontano s idejom promicanja rekreacije, prerasla je
kroz godine u najveći domaći sportski događaj ove vrste. Od početka su podršku
manifestaciji dali Grad Rijeka, Novi listu i brojni sponzori, a građanima su je prigrlili kao svoju, svaki
put preplavljujući riječke ulice u prepoznatljivim Homo si teć majicama.
17.000 trkača
“Pred nama je završnica 23. izdanja festivala, u sklopu
koje će nam se prvo u subotu na Gatu Karoline Riječke predstaviti niz klubova s
područja Rijeke i Primorsko goranske županije, a potom smo u nedjelju na Korzu
s kojeg starta čak 8 utrka: 4. riječki maraton, 18. riječki polumaraton, utrka štafeta
3x7km, Desetka powered by Heineken, Erste Petica, dm mići trk, Memorijalna
utrka Milke Milinković i utrka građana Homo si teć”, najavila je
predsjednica Riječkog sportskog saveza Dorotea Pešić Bukovac, dodavši kako se
očekuje preko 17 000 trkača.
“Upravo u tom masovnom odazivu građana leži najveća
vrijednost ovog događaja, stoga svakako pozivamo građane Rijeke da i ovoga puta
ispune centar grada, potpuno zatvoren za promet, te stvore veličanstvenu sliku
Rijeke koja trči,” nadovezao se v.d. pročelnika Grada Rijeke za sport i
tehničku kulturu Renato Kostović.
Humanitarna strana
Prijave za natjecateljske utrke zatvorene su krajem prošlog
tjedna i na njima će se naći gotovo 1400 trkača, od čega ih polovica dolazi
izvan Hrvatske, odnosno iz okolnih zemalja, ali i dobrog dijela europskih
država te SAD-a, Kanade, Kine, Irana, Brazila, Južne Afrike, Etiopije i Kenije.
Utrke startaju s Korza u nedjelju u 9:30.
Festival ima i svoju humanitarnu notu: ovoga puta prodajom
majica i narukvica građani doniraju Društvo za dječju kirurgiju Kantrida.
Prodaja se odvija u šatoru postavljenom na Korzu sve do kraja festivala. Cijena
majice i narukvice je 50 kn, od čega u donacije odlazi 10 kn. Službene majice
mogu se naći i u Sport Vision trgovinama.
Generalni pokrovitelj festivala je Erste banka i dm-drogerie markt, a među zlatnim su
pokroviteljima i A1 i dm.
Sve dodatne informacije mogu se naći na službenoj stranici
Festivala rekreacije i sporta „Homo si teć“.
Podijeli na društvenim mrežama