undefined

Uoči polaganja kobilice započela je i obrada crne metalurgije za gradnju drugog broda iz iste serije.

Svaki od četiriju tankera koji se grade za švedskog naručitelja bit će nosivosti po 15.000 tona. Dužina tankera bit će 133,3 metra, širina 23 metra, a visina 12,4 metra. Snaga glavnog pogonskog stroja 3. maj-Wartsila bit će 4500 kilovata.

Po podacima iz 3. maja, riječ je o gradnji trenutno najvećeg tankera za prijevoz asfalta u svijetu.

Predsjednik Uprave 3. maja Edi Kučan kaže kako je kobilica trebala biti postavljena ranije ali je to učinjeno danas, oko mjesec i pol dana kasnije, radi specifičnosti projekta i posebnih konstruktorskih rješenja.

Kašnjenje će se nastojati nadoknaditi tijekom gradnje, uvođenjem treće smjene, kako bi isporuka mogla biti potkraj travnja 2012. godine, najavio je Kučan naglasivši kako bi kvaliteta izgradnje i poštivanje rokova moglo omogućiti ugovaranje još dva nova broda sa Šveđanima.

Podsjetio je kako je uspješna gradnja teglenice za belgijskog naručitelja omogućila 3. maju ugovaranje gradnje još jedne teglenice za Belgijance, a taj ugovor je osnažen prošlog tjedna.

Kučan je istaknuo da će s ugovorenim brodovima i mogućim ugovorima za gradnju još jedne teglenice ili doka biti popunjeni kapaciteti 3. maja za iduću godinu. Stoga je krajnje vrijeme za početak ugovaranja brodova za 2013., pa bi i proces privatizacije 3. maja trebalo provesti što prije.