Organizatori Grad Rijeka – Odjel gradske uprave za poduzetništvo i Dom mladih iz Rijeke već imaju pozitivna iskustva s radom na način da pred učenike stave konkretan praktičan zadatak kojeg oni rješavaju podijeljeni u timove, usmjeravani mentorima i voditeljima. Rezultati vikend- škole uvijek su zanimljivi jer pokazuju koliko se kreativnog i produktivnog potencijala krije u mladima.

Podijeljeni u deset timova polaznici su razvijali ideje, provodili istraživanje tržišta googlajući i anketirajući ostale polaznike, detektirali ciljanu skupinu, razrađivali rješenje aplikacije, nacrtali likove i sučelje aplikacije, razradili načine financiranja u poslovnom modelu te osmišljavali promotivne poruke.

škola poduzetništva u Dvorcu Stara SušicaKako se izrađuju aplikacije i kako izgleda programiranje aplikacije pokazali su im programeri Edi Budimilić i Luka Filipan, dok su pomoć u razradi ilustracija imali od asistentice Petre Arežine.

Zadnjeg dana polaznicu su prezentirali svoje ideje pred ostalim polaznicima i žirijem koji je imao tešku zadaću odabrati između deset različitih aplikacija.

Aplikacije polaznika bile su edukativne, praktične, zabavne, ali i društveno korisne. Ideja su se kretale od onih u kojim polaznici žele riješiti svoje probleme, primjerice kroz aplikaciju koja pomaže školarcima kod  provjere koju ocjenu mogu očekivati u školi, pa do toga kada su bolesni da mogu trenutno doći do materijala koji su se toga dana koristili u školi.

Kao njima najzanimljiviju, polaznici su glasali za igricu Haunted Castle u kojem igrač rješavajući zagonetke u dvorcu otkriva mapu i osvaja dvorac, a nakon tri osvojena dvorca može igrati s drugim igračima online.

škola poduzetništva u Dvorcu Stara SušicaZanimljivo je bilo i rješenje
E-ulet koji rješava ljubavne jade, a za koju je većina rekla da im ne treba, ali da bi je ipak platili.

Aplikacija P.U.D. je edukativna igra u kojoj se igrač uči preživljavanje u prirodi u ekstremnim uvjetima, dok je aplikacija Instant Caller usmjerena unapređenju sustava zdravstvenih usluga. Polaznici su prepoznali i potrebe daltonista, kojima su spremni pomoći kroz aplikaciju.

Bilo je još puno dobrih ideja i rješenja, ali žiri je najviše glasova dodijelio Comic maniji.

Aplikaciju Comic maniju spremni su programirati Edi Budimilić i Luka Filipan, a ilustrirati je Petra Arežina, ovogodišnji gosti vikend-škole.

Izložba radova vikend-škole poduzetništva i aplikacija Comic mania bit će uskoro javno predstavljeni.

Vikend – školu poduzetništva vodile su Vanja Pletikosa, Bojana Ćoso, voditeljice redovnih K.E.Š. radionica i Vlasta Linić, voditeljica K.E.Š. programa.