undefinedRiječ je o najskupljem i tehnološki
najsavršenijem komercijalnom brodu sagrađenom u tom brodogradilištu.
Cijena mu je 39,7 milijuna eura, dug je 95, a širok 19 metara. Nosivost
mu je 1071 tonu, a pokreće ga ukupno šest motora, od kojih dva
elektromotora. Namijenjen je prijevozu 381 putnika, ima 63 kabine, a
može nositi i 85 kontejnera za opći teret ili 40 za prijevoz
automobila.

Na konferneciji za novinare nakon porinuća
direktor kraljevičkoga Brodogradilišta Irvin Badurina kazao je da je
taj brod trenutačno tehnološki najsavršeniji u svojoj klasi te da se
očekuje da će biti proglašen brodom godine u svojoj klasi. Uz ostale
tehničke mogućnosti, rekao je, brod može ploviti kroz led debljine 35
centimetara i ima stabilizatore protiv ljuljanja.

Isporuka je predviđena za kraj godine, naveo je. Zahvaljujući toj
gradnji možda se odredi budući smjer razvoja brodogradilišta, jer je
već jedna danska kompanija izrazila zanimanje za gradnjom više sličnih
brodova za plovidbu sjevernim morima, rekao je Badurina.

Vlasnik i predsjednik Uprave tvrtke naručitelja danas porinutoga broda
Louis-Marie Beaulieu kazao je da će brod biti namijenjen povezivanju
priobalnih područja u kanadskoj provinciji Quebec, gdje je morski put
jedini način spajanja lokalne zajednice sa svijetom.

(Hina)