undefined

Prvi održani panel održan u sklopu izložbenog sajma
Creative StartUp naslovio je odgovornost digitalnih medija u sferi kreativnih
industrija. Glavni urednici portala Vizkultura,
Pogledaj.to i Muzika.hr. predstavili su svoje medije, njihovu zadaću i strukturu rada.

undefinedVizkultura je portal o vizualnim
umjetnostima i kulturi, a predstavio ga je glavni urednik portala, Ivan
Dorotić. Vizkultura je medij koji
prati i piše o kulturnoj sceni. Pogledaj.to
je portal o arhitekturi i oblikovanju namijenjen široj publici, a ne samo onima
koji se time bave. Predstavio ga je Saša Randić. Muzika.hr nudi novosti iz svijeta glazbe,
biografije, intervjue, recenzije albuma, najave koncerata, izlaske i kalendar
događanja, a predstavio ga je Edo Plovanić. Portal je krenuo pred 14 godina kao
neprofitna organizacija da bi se kroz godine transformirao u tvrtku. Portal je
regionalnog dosega.

Na panelu se raspravljalo o aktualnim temama kao što su
problematiziranje novih načina financiranja, problematiziranje rada i
stvaranja. Iako se sadržaj
predstavljenih portala razlikuje, struktura rada je više-manje slična. Kao
pozitivnu stranu digitalnih medija urednici ističu čitav niz platformi što
znači da čitatelji nisu ograničeni samo na jednu platformu kao što je slučaj
tiskanih medija, već mogu čitati više medija istovremeno. Svi mediji su
zastupljeni na društvenim mrežama (Facebooku, Instagramu) što im omogućuje
lakšu komunikaciju s ciljanom publikom. Negativna strana digitalnih medija je
problem male zajednice i digitalni mediji teško dosežu visoki doseg čitanosti,
te manjak financija.

undefinedPanel je održan u sklopu projekta „Creative StartUp“
zajednički provode Grad Rijeka kao vodeći partner, Regionalna razvojna agencija
Porin, Hrvatska gospodarska komora, Akademija primijenjenih umjetnosti u
Rijeci, Visoka šola za dizajn Univerze na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno
središče Univerze na Primorskem i Regionalna razvojna agencija Ljubljanske
urbane regije.

U gradskom prostoru u ulici Ivana Grohovca 1A, od 7. do
9. svibnja održane su konferencija i izložbeni sajam Creative Startup, uz
popratni kulturni i klupski program, s osnovnim ciljem međunarodnog
predstavljanja riječkih i regionalnih kreativaca.

Glavno uporište projekta nedovoljna je iskorištenost
potencijala kreativnog sektora, pa mu je svrha utjecati na razvoj globalne
konkurentnosti kreativnog poduzetništva koje nastaje na slovensko – hrvatskom
pograničnom području.