Panel na temu manifestacija

Damir
Đurović iz Reboota predstavio je najveći regionalni časopis za gameing
kulturu Reboot magazin, Reboot Develop i Reboot InfoGamer sajam čiji je
organizator. Ovogodišnji ReBoot Develop održan je u Dubrovniku
gdje su se u tri dvorane izmjenjivali govornici iz 47 zemalja, a sudjelovalo je
oko 400 ljudi.

Marko
Prpić Zets predstavio je IFCC (Independent
festival of creative communication), nastavak festivala Sudnji dan koji okuplja
likovnjake većinom iz Hrvatske, ali i iz cijelog svijeta. Boris Kovaček iz
Peperminta u organizaciji je jednih od najvećih događanja u Republici
Hrvatskoj, Weekend media festival i Red Bull Air Race-a. Ivana Borovnjak
predstavila je Dan D, kojeg
organiziraju Hrvatsko dizajnersko društvo i Pepermint u cilju promocije i
prezentacije dizajna i mladih dizajnera.

Panel na temu manifestacijaNa panelu se između ostalog raspravljalo o aktualnim
temama kao što su problematiziranje novih načina financiranja, problematiziranje
rada i stvaranja. U organizaciji velikih događanja naglasak je zašto se neka
manifestacija radi i za koga. Kada je to ustanovljeno, direktnim kontaktima i
medijima se kontaktira ciljanu skupinu. U organizaciji velikih događanja,
najveći problem su financije i većina prihoda dolazi iz prodaje kotizacija. Također
je problem nedostatak velikih dovrana u Republici Hrvatskoj koje mogu primiti
više od par tisuća ljudi.

Panel je održan u sklopu projekta „Creative StartUp“ koji
zajednički provode Grad Rijeka kao vodeći partner, Regionalna razvojna agencija
Porin, Hrvatska gospodarska komora, Akademija primijenjenih umjetnosti u
Rijeci, Visoka šola za dizajn Univerze na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno
središče Univerze na Primorskem i Regionalna razvojna agencija Ljubljanske
Panel na temu manifestacijaurbane regije.

U gradskom prostoru u ulici Ivana Grohovca 1A, od 7. do
9. svibnja održane su konferencija i izložbeni sajam Creative Startup, uz
popratni kulturni i klupski program, s osnovnim ciljem međunarodnog
predstavljanja riječkih i regionalnih kreativaca.

Glavno uporište projekta nedovoljna je iskorištenost
potencijala kreativnog sektora, pa mu je svrha utjecati na razvoj globalne
konkurentnosti kreativnog poduzetništva koje nastaje na slovensko – hrvatskom
pograničnom području.