U ponedjeljak, 4. rujna, u Omladinskom kulturnom centru Palach, započeo je trodnevni međunarodni seminar Applause please posvećen jednoj od gorućih kulturnih tema današnjice, razvoju publike. Na sudjelovanje su pozvani zaposlenici EPK agencija koje se pripremaju preuzeti tu titulu u nadolazećim godinama, zatim partnerske organizacije Društva Rijeka 2020 – EPK te intendanti, kulturni menadžeri i osobe zadužene za marketing, prodaju i animaciju publike pri umjetničkim organizacijama i institucijama.

Tijekom
intenzivnog trodnevnog rada te jednog dodatnog radioničkog dana 7. rujna,
polaznike očekuje niz predavanja, radionica, primjera dobre prakse i prilika za
umrežavanje.

Alessandra Gariboldi (Fitzcarraldo, Italija) predavat će o
samom pojmu razvoja publike te o planiranju razvoja publike, Armelle Stépien
(PR i konzultant za razvoj publike, Francuska) govorit će o publici u živoj
predstavi, Cristina Da Milano (ECCOM, Italija) o organizacijskim promjenama i
usmjerenosti na publiku, Jonathan Goodacre (The Audience Agency, UK) govorit će
o vrijednosti evaluacije, a Niels Righolt (Danish Centre for Arts &
Interculture, Danska) predavat će na temu Razvoj publike kao put do kulturne
demokracije.

O primjerima vlastite dobre prakse govorit će Slobodanka
Mišković (Art-kino, Hrvatska), Alma R. Selimović (Bunker, Slovenija), Tijana
Palkovljević Bugarski (Galerija Matica srpska, Srbija), Sofia Tsilidou (NEMO,
Hellenic Ministry of Culture and Sports, Grčka) i Mika Buljević (Booksa,
Hrvatska).

Na radionicama će se obraditi pitanja i teme kao što su kako
osmisliti i ostvariti projekt kulturne medijacije, što je potrebno imati prije
nego što započnete s razvojem publike, kako razvoj publike iskoristiti kao put
do kulturne demokracije, kako izvršiti segmentaciju i odrediti prioritete te
kako napisati uspješnu prijavu za kulturni potprogram Creative Europe.