Tijekom
intenzivnog trodnevnog rada te jednog dodatnog radioničkog dana 7. rujna,
polaznike očekuje niz predavanja, radionica, primjera dobre prakse i prilika za
umrežavanje.
Alessandra Gariboldi (Fitzcarraldo, Italija) predavat će o
samom pojmu razvoja publike te o planiranju razvoja publike, Armelle Stépien
(PR i konzultant za razvoj publike, Francuska) govorit će o publici u živoj
predstavi, Cristina Da Milano (ECCOM, Italija) o organizacijskim promjenama i
usmjerenosti na publiku, Jonathan Goodacre (The Audience Agency, UK) govorit će
o vrijednosti evaluacije, a Niels Righolt (Danish Centre for Arts &
Interculture, Danska) predavat će na temu Razvoj publike kao put do kulturne
demokracije.
O primjerima vlastite dobre prakse govorit će Slobodanka
Mišković (Art-kino, Hrvatska), Alma R. Selimović (Bunker, Slovenija), Tijana
Palkovljević Bugarski (Galerija Matica srpska, Srbija), Sofia Tsilidou (NEMO,
Hellenic Ministry of Culture and Sports, Grčka) i Mika Buljević (Booksa,
Hrvatska).
Na radionicama će se obraditi pitanja i teme kao što su kako
osmisliti i ostvariti projekt kulturne medijacije, što je potrebno imati prije
nego što započnete s razvojem publike, kako razvoj publike iskoristiti kao put
do kulturne demokracije, kako izvršiti segmentaciju i odrediti prioritete te
kako napisati uspješnu prijavu za kulturni potprogram Creative Europe.
Podijeli na društvenim mrežama