Valentinovo ima stigmu “potrošačkog
praznika”, promoviranog od strane trgovaca željnih zarade na slatkišima,
cvijeću i drugim prigodnim sadržajima. Iako se može primijetiti da je
komercijalni karakter još izraženiji, primjerice, u vrijeme Božića, Valentinovo
je ponekad kod nas izloženo posebnoj kritici, jer se percipira kao praznik čije
je obilježavanje “uvezeno” iz SAD-a posredstvom popularne kulture.
Može nas, zbog toga, veseliti što se u Malom salonu održala zabava koja je
pokazala da Valentinovo ne mora nužno biti šablonizirani kič, a ujedno i potvrdila da
kulturni prostori i sadržaji mogu biti savršeno zabavni. Nadamo se da će
ovakvih zbivanja u budućnosti biti još više, a iz MMSU nam sugeriraju kako to
nije daleko od mogućeg.
Koja ideja leži u pozadini “Valentinova u
Malom salonu” otkrila nam je kustosica Ksenija Orelj:
Podijeli na društvenim mrežama