Izgradnja ACI marine Rijeka u Porto Barošu, kao i ostali aktivni projekti poput izgradnje novog riječkog autobusnog kolodvora, drugog kolosijeka te obnove i modernizacije željezničke pruge, kao i izgradnja te uspostava kontejnerskog terminala na Zagrebačkom pristaništu, u cijelosti će promijeniti vizuru grada Rijeke, ali i povećati kvalitetu života te standard Riječana.
Konferencija „Transformacija Rijeke“ u hotelu Hilton Costabella u Rijeci okupila je sve relevantne aktere, predstavnike tvrtki koje će svojim investicijama doprinijeti potpunoj preobrazbi grada koji teče. Okupljeni govornici raspravu su posvetili značaju kapitalnih projekata koji Rijeku trenutno čine najvećim gradilištem u Republici Hrvatskoj, a od preostalih tema razgovora istaknulo se i pitanje hoće li prepoznatljiva hrvatska tranzitna luka po završetku radova postati i turističko središte.
Na konferenciji „Transformacija Rijeke“, detalje vezane uz realizaciju aktivnih projekata na riječkom području svoja su iskustva i vizije podijelili Oleg Butković, potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture, Marko Filipović, gradonačelnik Grada Rijeke, Kristijan Pavić, predsjednik Uprave ACI-ja, Denis Vukorepa, ravnatelj Lučke uprave Rijeka, Ivan Kršić, predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture, Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta i Dario Silić, generalni direktor BINA-e Istra. Raspravu koja je donijela važna predviđanja za budućnost grada, a napose za 2023. godinu moderirao je Mislav Togonal.
Suradnja Vlade i Grada Rijeke
„Kada postoji zajednička suradnja Vlade i lokalne samouprave, kao što je u Rijeci slučaj, događa se procvat kojem ovdje svjedočimo. Rijeka kao luka i Rijeka kao grad zaslužile su ovakav snažan razvoj u 2022. godini, godini koju je obilježilo otvaranje Pelješkog mosta, kao i skori ulazak u eurozonu te u Schengen. Ako znamo da smo jedna od samo 15 zemalja koje su članice Europske unije, eurozone i Schengena, znamo da smo na dobrome putu. 2023. godina bit će godina isporuke raznih velikih projekata u Rijeci. To je godina u kojoj bi trebala započeti i izgradnja luksuzne ACI marine Rijeka, a uz razvoj teretnog prometa u luci, kao i razvoj željeznice, svjedočit ćemo dobitnoj kombinaciji. Uz zajedništvo Vlade i Grada Rijeke, veliki projekti napokon postaju realnost“, zaključkom je otvorio konferenciju Oleg Butković, potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture.
Okupljenima se obratio i gradonačelnik Marko Filipović. „Ulazak u Schengen bitan je za cijelu Republiku Hrvatsku, a pogotovo za područja koja gravitiraju državnoj granici, kao što je naš kraj. Sve ove investicije koje su pred nama ustvari su zalog riječke budućnosti, ali i priljeva dodatnog stanovništva u grad, stanovništva koje će u Rijeci pronaći zaposlenje, ali i svoj dom te graditi Rijeku budućnosti. Od iznimne je važnosti istaknuti kako je ovdje riječ o projektima koji će bitno utjecati na svakodnevni život naših sugrađana“, istaknuo je gradonačelnik Filipović.
Potencijali ACI marine u Porto Barošu
Jedan od temeljnih kapitalnih projekata koji je na današnjoj konferenciji pobudio najveće zanimanje je upravo projekt ACI marine Rijeka u Porto Barošu koji su okupljenima približili Kristijan Pavić, predsjednik Uprave ACI-ja te Anđelko Petrinić, direktor i član Uprave tvrtke ACI-GITONE. „Važnost buduće ACI marine Rijeka ogleda se u budućnosti cijelog kvarnerskog okruženja, kao i standarda i kvalitete života svih Riječana, s obzirom na to da će marina biti dostupna svima. Također, buduća ACI marina Rijeka ponudit će i više od 130 novih radnih mjesta, što vjerujem da će doprinijeti porastu zaposlenosti domaćeg stanovništva, ali i dovesti nove stanovnike u Rijeku. Nadalje, po realizaciji nove ACI marine Rijeka, grad će dobiti novu prepoznatljivu vizuru, otvorit će se moru i privući turiste visoke platežne moći, dok će poduzetnicima omogućiti da ponude i nove sadržaje“, istaknuo je Kristijan Pavić, predsjednik Uprave ACI-ja.
„Projekt marine u Porto Barošu od izrazite je važnosti za gospodarstvo grada Rijeke, ali i cijelog Kvarnera, pa i Hrvatske. Vjerujem da će biti mjesta za sve one koji će htjeti raditi u novoj ACI marini Rijeka. Novom riječkom marinom dobit ćemo 230 vezova prosječne duljine 16 metara. Sama lokacija marine je takva da se ona nalazi u samom središtu grada. Ako govorimo o prometnim rješenjima, marina je cestovno izvrsno povezana, a ubrzo će to biti i željezničkim putem.“, zaključio je svoje izlaganje Anđelko Petrinić, direktor tvrtke ACI-GITONE.
(Foto: Vedran Karuza, press )
Podijeli na društvenim mrežama