Tunel Kalvarija

Druga faza izgradnje Ulice Ivana Pavla II predstavlja njen nastavak u dužini od cca. 82 m, a njenom izgradnjom bit će omogućen kolni i pješački prilaz Dežmanovoj ulici, te budućem kompleksu Zagrad B. Cesta je opremljena sa dva kolnička traka – u svakom smjeru po jedan, nogostupom s obiju strana te infrastrukturom za potrebe priključka budućeg kompleksa Zagrad B na gradsku infrastrukturu.

Ulica Ivana Pavla II dijelom svoje trase prolazi iznad pružnog kolosijeka te dijelom zahvaća zonu postojećeg željezničkog tunela Kalvarija. Stoga je za potrebe prolaza ove nove gradske ulice, do kraja 2009. godine, izgrađen nadvožnjak iznad pružnog kolosijeka u dužini od 30 m. Radovi su početkom 2010. godine zaustavljeni jer je bilo potrebno prije nastavka radova na izgradnji ulice izvršiti sanaciju željezničkog tunela Kalvarija.

U svrhu sanacije željezničkog tunela Kalvarija, a prema zahtjevu HŽ-infrastrukture izrađena je kompletna projektna dokumentacija sanacije tunela Kalvarija odnosno izrađeni su idejni, glavni i izvedbeni projekt sanacije, te je izrađen i prometno-tehnološki elaborat prometovanja vlakova u vrijeme zatvora pruge s obzirom da je predviđene radove na sanaciji tunela Kalvarija bilo moguće izvesti samo pod uvjetom da se na dionici željezničke pruge Kolodvor Rijeka – Pećine Sušak obustavi promet vlakovima.

Od strane HŽ-infrastrukture dobivena je suglasnost na projektnu dokumentaciju sanacije tunela Kalvarija te je odobren zatvor pruge u trajanju od 12 sati dnevno bez subota i nedjelja. Za definirani zatvor pruge investitor Rijeka promet d.d. Rijeka je sa HŽ-infrastrukturom d.o.o. Zagreb zaključio odgovarajući Ugovor.