Još 2012. bili su na rubu bankrota, a sad zbrajaju nove linije i pluseve, kaže direktor Zračne luke Rijeka Tomislav Palalić i dodaje: “Mi smo od 2014. profitabilni, i to bez subvencija”.
Uoči sezone uređen je putnički terminal i postavljena jedinstvena muzejska izložba, a dnevno je do tridesetak polijetanja. Linija za München leti tri puta tjedno i izuzetno se dobro puni, a interesantna je i linija za Tel Aviv, uz onu zagrebačku jedina iz Hrvatske, tvrdi Palalić.
Novi je i prijevoznik za Skandinaviju Limitless, treći po veličini u Hrvatskoj, čiji Airbus 320 u sezoni ostaje na liniji za Göteborg. Naime, njihovi Airbusevi lete za skandinavske destinacije najviše u predsezoni i posezoni, dok se ljeti stavljaju na raspolaganje kao pojačanje drugim prijevoznicima, no za Kvarner ostaje dio letova.
Po završetku natječaja Ministarstva zdravlja, koji se očekuje za dva dana, od kolovoza će letjeti i medicinski helikopter. No “tanke” su domaće linije – do ožujka 2016. za Dubrovnik samo jednom tjedno. “Upravo počinje novi natječaj za domaće linije za iduće trogodišnje razdoblje, a mi ćemo tražiti dnevnu vezu sa Splitom i Dubrovnikom i ljeti i zimi. Drugi aerodromi i do 30 posto prometa bilježe na domaćim letovima, a Rijeka samo 1 posto”, upozorava Palalić.
Naime, samo iz Rijeke i s Brača zimi ne lete domaći avioni. No i promet ide ka rekordu: “Očekujemo da ćemo uskoro, ako ne ove onda iduće godine, premašiti rekordnu 2006. i zabilježiti više od 200 tisuća putnika”, nada se Palalić.
Izvor: Radio Rijeka
Podijeli na društvenim mrežama